Käytiin tänään Jetan kanssa Rovaniemellä, kun vietiin Tanja junalle. Rautatieasemalla käytiin ja se alkaa olla Jetalle jo tuttu paikka. Paitsi että rautatieaseman lähellä ei voinut mitenkään pissata ja niinpä pissat lirahti asemarakennuksen lattialle. Eipä muuta, kuin siivosin ne vain pois. Käytiin myös keskustassa ihmettelemässä ohi kulkevia ihmisiä ja muutamilta tyypeiltä sai rapsutuksiakin :) Jetta sai olla hetken autossa sillä välin, kun kävin kaverin kanssa kahvilla. Siellä se nukkui tyytyväisenä.

Paluumatkalla pysähdyttiin Ritavalkealla, missä Jetta sai auringonpaisteessa juoksennella ja kaivella kuoppia. Koska Jetalla oli hirveästi energiaa, otettiin vetoleikki. Minulla oli vain yksi vetolelu mukana ja kun Jetta sen voitti pienen taistelun jälkeen, se ei halunnut tuoda sitä takaisin lähellekään minua. Testasin sellaista juttua, että aina kun Jetta juoksi lelun kanssa pois päin, käänsin selän, jolloin Jetta lähti tulemaan minua kohti (pystyin seuraamaan heijastavasta ikkunasta) ja kehuin sitä. Taas Jetta lähti pois päin lelun kanssa, ja sama homma uudestaan: kun se meni kauemmas, käänsin selän. Kun tätä tein muutaman kerran, Jetta toi lelun minulle takaisin, ja otettiin vielä toinen taisteluleikki. Ajattelin, että olikohan tuo sattumaa, vai hoksasiko pentu noin äkkiä jujun, että jos se juoksee lelun kanssa karkuun, niin minä käännyn pois. Tiedä häntä, täytyy testata uudestaan.

Illalla reenattiin vielä kontaktia ja perusasentoon tuloa. Sekä namiseuruuta pätkä. Jetta oli oikein innokas ja reeni meni hyvin.