Saimme muutamia tosi kivoja kuvia, kun muoniolaiset kävivät reenailemassa Pellossa :) Kiitokset Maijalle kuvista! Tosin näin pienennettyinä ne eivät kyllä pääse oikeuksiinsa.
Kuvat: © Maija Vinnikka

Mitzu aina niin iloisena tunnarissa ;)

Osa-aikaeläkeläisellä on etuoikeuksia seuruupaikan suhteen, mutta ilme on innokas :)

Jetta se vaan humputtelee...

Ja leikkii ;)


Kommentit