Treenaamisen iloa! Tämänpäiväinen Jetan treenivideo by Maija, kiitokset!

Tänään reenailtiin ja filmailtiin hallilla Maijan kanssa. Mulla oli Jetan kanssa reeneissä ihan sikakivaa! Mie oon jo ihan että, mistä nyt kenkä puristaa, kun toko-treenikin maistuu niin makialle. Eipä silti, tunnen itseni liiankin hyvin ja varmaan (mahdollinen) huominen päivitys on jo jossain pohjamudissa rämpimistä, joten täytyy tämä ilta leijailla vielä antaumuksella pää pilvissä. Olen saattanut tänään myös oppia jotain oman kamerani käytöstä ;)

Pohjamudista puheenollen, olen saanut uuden musiikillisen tuttavuuden, jota voin lämpimästi suositella muillekin. Ei liene vaikea arvata, kuka tämän musiikillisen elämyksen on minulle esitellyt ;)

Treenistä muutama sananen.

Seuraaminen. Tiivistä on, mutta hyvä niin, kun taannoinen vaihtoehto oli laahustus ja jumitus. Pää seilailee välillä, mutta asenteeseen olin tyytyväinen.

Ohjattu, oikea, namikupeilla, n. 7 metriä. Namikupeille meno ok! Viimeisen otin vähän riskillä, enkä käynyt näyttämässä merkkiä etukäteen, niin tuli taas se jumitusongelma esiin. Kävin siis näyttämässä, ja siten ok merkki + ohjaus.

Luoksetulon stoppeja kiertojen kautta. Meillä ne kierrot ovat edelleen huonoja, pitäisi ottaa varmaan tehokuuri lähempää, että saisi paremmin toimimaan pitkältä matkalta. Sain sen verran kiertämään, että saatiin ok seis ja maahan. Pari suoraakin tietty. Ajattelin, että kerran vielä pitäisi saada lopuksi suora. Jetalla vissiin alkoi kunto loppua laukkomiseen, kun se lähti vähän sinne päin, palasi takaisin ja sanoi painavasti WUFF. Ihan kuin ois sanonu, että juokse ite! ;)