Aamulla ajeltiin raviradalle treenaamaan ja lenkkeilemään perheen kanssa. Hieno aurinkoinen aamu pikkupakkasessa.

Voi pyhä sylvi, että se ohjatun vasen osaa sitten olla vaikea. Olen jo sata kertaa uhkaillu, että palaan kohta takaisin alkeisharjoituksiin, mutta nyt on vissiin ihan oikeasti syytä tehdä se. Vaikka hetsasin ennen lähetystä vasemmalla kapulalla, ei millään voinut mennä vasemmalle (paitsi ruutuun, joka oli minun selän takana). Kävin näyttämässä uudestaan, mutta ei sittenkään mennyt vasemmalle. Sillä on joku vasenvamma. Lopulta xnnellä yrityksellä sain sen vihdoin hakemaan sen vasemman ja sitten se tuli miljoonaa kapulan kanssa, että ai tää? Oisit heti sanonu!!

Myös vähän muuta reeniä.

Ruutu, merkin kanssa. Ok.

Kaket, huonot, arvaili ja vinotti, vaikka olin vieressä.

Seuraaminen, hölkyili, tökkäsin jalalla, jolloin sitten liimaantui jalkaan kiinni eikä siitä pois lähteny.

Jäävät, pelkät asennot (m-i-s), ok.

Aamun ilopilkku taisi olla tunnari. Muuten virallisesti, mutta olin pysäyttämässä ennen kapuloita. Ympyrä, oma 11. Haisteli mukavasti.

*********

Minun on jo pitkään tehnyt mieli ostaa itselle uusi Haglöfsin takki (olen todennut käytön perustella sen parhaaksi tähänastisista ulkoiluvaatteista), kun edellisestä, reilu 10 vuotta vanhasta, on alkaneet saumat jo rispaantua. Kotiäidin tuloilla sellaiseen hankintaan joutuu kuitenkin säästämään kohtuullisen kauan (kuten lopun ikäänsä). Niinpä jouduin tyytymään halpisversioon, mutta sain sentään lempiväriäni :) Yksi nolla perästä pois hinnasta ;)


Heijastimia oli huonosti, mutta askartelin liimattavasta heijastimesta tassun :)


Lintu! :)  


Vetää vakavaksi rupelikorvan.

Muita viimeaikojen aktiviteetteja:


Vierailu ukin luo.


Hymy on herkässä :)


Enon rekan kyytissä!


Isin kanssa mettäkonehommissa!


Kivoja leikkejä serkun kanssa ;) 


Ja sukulaisjuhlia...