Kuten uhkasinkin, tänään en reenannu yhtään mitään ;) Käytiin retkellä Salmilompolossa, missäs muuallakaan, ja Jetta pääsi uimaan :)

MIZien aika perheessämme on ohi. Karva-Mitzin aika koitti keväällä, tänään heitimme hyvästit
pelti-Mitzille.

Huuiii, poppaaa... Kuva ei tosin ole tämänpäiväiseltä retkeltä, koska tänään söimme
vain kylmää evästä. Tulitikut unohtuivat kotiin! (Nolo!) Pitäisköhän laittaa autoon varatikut?

Ehkä himpun kylmää vettä?

Hieno koiran- ja vauvanuittopaikka! :)

Pikkuvarpaat likoaa vedessä.

Evästauko. Joo, tuli nälkä uidessa!!

Nami, hyvät olivat eväät! :)


Kommentit